Dostawa
Przesyłki kurierskie nadawane są przez firmę kurierską InPost lub DHL
Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Większość produktów możesz bezpłatnie odebrać w sklepie stacjonarnym w Białej Podlaskiej lub Białymstoku.
Koszt
Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-5 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Kilka przydatnych wskazówek jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:
Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:
- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone,
- czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane.
Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem przekaż kurierowi należną kwotę. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera.
Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody.
Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody.
Dopilnuj, aby:
- kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody,
- w polu "uwagi" znalazły się wszystkie Twoje zastrzeżenia w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z informacjami na protokole szkody,
- kurier sporządził protokół zgodnie ze stanem faktycznym przesyłki,
- protokół został wypełniony na miejscu. Niedopuszczalnym jest, aby kurier zjawił się z wypełnionym protokołem szkody, tylko do podpisu. W przypadku takiego działania bardzo prosimy o informację,
- kurier pozostawił Ci jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Działem Obsługi Klienta DHL: 42 6345345 w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera DHL w celu sporządzenia protokołu szkody.